Politica de Livrare și Retur

Conținut care poate fi restrâns

Livrare

Taxa de livrare este de 20 RON și se aplică pentru livrările standard pe întreg teritoriul României. Pentru comenzile de peste 300 RON, livrarea este GRATUITĂ.

⚠️ IMPORTANT: Termenul de livrare se referă la perioada în care coletul se află în posesia firmei de curierat, NU la timpul de execuție al comenzii!

Expedierea se face prin curier rapid, iar termenul estimat de livrare este de 1-2 zile lucrătoare în orașe și 2-4 zile lucrătoare pentru zonele mai îndepărtate.


Timpul de execuție (realizare a produselor) variază în funcție de complexitatea și volumul comenzilor și este intre 3-7 zile LUCRATOARE.

Zone speciale și livrare internațională

Pentru livrările în localități izolate sau greu accesibile, pot exista taxe suplimentare. Acestea vor fi comunicate clientului înainte de expedierea comenzii. În prezent, nu oferim livrare internațională.

Întârzieri și urmărirea comenzii

Dacă apar întârzieri din motive independente de noi (ex. condiții meteo, probleme logistice ale curierului), vom informa clienții cât mai curând posibil. Odată expediată, comanda poate fi urmărită folosind numărul AWB furnizat de curier.

Probleme la livrare

Dacă un colet ajunge deteriorat sau incomplet, te rugăm să ne contactezi în termen de 48 de ore de la primire și să ne trimiți fotografii relevante. Vom analiza situația și vom găsi cea mai bună soluție pentru tine.

Retur

1. Perioada de retur
Ai dreptul să returnezi produsele în termen de **14 zile calendaristice** de la primirea comenzii, fără a fi necesară o justificare.

2. Condiții pentru retur
- Produsele trebuie să fie nefolosite, nedeteriorate și în ambalajul original.
- Nu acceptăm retururi pentru produse personalizate sau realizate la comandă, decât dacă prezintă defecte de fabricație.
- Costul returului este suportat de client, cu excepția cazului în care produsul a fost livrat greșit sau prezintă defecte.

3. Procedura de retur
- Trimite o solicitare de retur la contact.joinin@gmail.com cu numărul comenzii și motivul returului.
- Vei primi instrucțiuni despre expedierea produsului către noi.
- După recepționarea și verificarea produsului, vom procesa rambursarea în termen de 7 zile lucrătoare în contul utilizat la plata comenzii.

4. Produse defecte sau deteriorate
Dacă primești un produs cu defecte, te rugăm să ne trimiți fotografii în termen de **48 de ore** de la primire. Vom evalua situația și îți vom oferi fie un schimb gratuit, fie rambursarea integrală.